Проверката на устройството отнема средно 1-2 работни дни от пристигането му в нашия сервиз. Ако си направил правилна и обективна оценка в сайта, тогава офертата ще остане непроменена.
Има обаче възможност да си подценил/надценил състоянието на устройството и тогава ще те информираме, ако след проверката, офертата е различна. Техниците проверяват телефона в детайли от над 60 точки (хардуер и софтуер), с помощта на специален софтуер и ще ти предложат обективна оферта 😊.
Ако цената на телефона се понижи или повиши, ние ще посочим точните причини в имейл, за да можеш да вземеш правилното решение. Ако приемеш офертата, от клиентския си акаунт във Flip, плащането ще бъде извършено в твоята банкова сметка според избрания метод на плащане: Бързо плащане (1-3 дни) или Плащане след 20 дни.