Подготовка на устройството и опаковане за продажба

Много сме щастливи, че избра да продадеш устрйството си безопасно чрез Flip!
Трябва да преминеш няколко стъпки преди продажбата:

✅ Нека обобщим

A. Оценил си устройството и знаеш колко пари ще получиш след продажбата му
Б. Избрал си начин, по който желаеш да получиш парите: Бързо плащане или Плащане след 20 дни
B. Попълнил си адреса, от който безплатно куриер да вземе пратката


ЗАПАЗИ ВАЖНИТЕ ИНФОРМАЦИИ ОТ УСТРОЙСТВОТО СИ ☂️
Научи как тук:
Apple: https://support.apple.com/bg-bg/HT204136
Samsung: https://www.samsung.com/bg/support/mobile-devices/how-can-i-backup-data-on-my-galaxy-device-automatically/
Huawei: https://consumer.huawei.com/bg/support/content/bg-bg00724077/
Xiaomi: https://www.xiaomishop.bg/blog/Mi-Mover-Transfer-your-Existing-Data-to-New-Device-with-Ease

ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ СТЪПКИ 📣

1. Отпиши се от iCloud или Google 🔓

Ако имаш Apple, отпиши се от iCloud.
Ако използваш iOS 10.3 или по-нова версия, влез в Конфигурациите > [твоето име]. Най-долу ще намериш опцията „Изход”. Вкарай паролата на твоето AppleID и кликни на „Дезактивирай”.

Ако използваш iOS 10.2 или предишна версия, влез в Конфигурациите > iCloud > Изход. Отново стигни до Изход, след това до Изтрий от [устройството] и въведи паролата за твоето AppleID. След това отиди на Конфигурации > iTunes и App Store > AppleID > Изход.


Ако притежаваш Huawei, Samsung или Xiaomi, излез от профила си в Google.

Когато кликнеш върху Google, той ще отвори страница с настройки. Следвай стъпките: Приложения> Настройки> Потребителски акаунти> Акаунти> Google. Кликни върху акаунта, който искаш да премахнеш и върху „Премахване“. Може също да го намериш с "Прекратяване на акаунта / Премахване на акаунта".

2. Изтрий информацията от устройството и го върни до фабрични настройки.

Виж как, в зависимост от марката на устройството:
Apple: https://support.apple.com/bg-bg/HT201274
Samsung: https://www.samsung.com/bg/support/mobile-devices/how-do-i-delete-all-of-my-personal-information-from-my-device/
Huawei: https://consumer.huawei.com/bg/support/content/bg-bg10254601/
Xiaomi: https://www.xiaomishop.bg/blog/useful-tips/How-to-Factory-Reset-Your-Mi-Phone

Много е важно да направиш това преди да изпратиш устройството си за продажба, защото в противен случай ние не можем да осъществим продажбата и ще трябва да го върнем!

3. Извади картите за памет и SIM картата си.


4. Опаковане - всичко, което трябва да знаеш! 📦🚚

Когато продаваш чрез Flip, трябва само да изпратиш устройството, нищо повече! Аксесоарите и кутията ще бъдат рециклирани още при получаването на пратката, така че по-добре е да ги запазиш за себе си. 🙂

Преди да предадеш устройството на куриер, трябва да го опаковаш подходящо.
Увий устройството във фолио с балончета или вестникарска хартия!
Постави устройството в кутия, близка до неговите размери. Може и да е оригиналната кутия, но трябва да имаш предвид, че при пристигането на колета в нашият сервиз тя ще бъде рециклирана ♻️.

Запечатай кутията с много тиксо. След това предай запечатаната кутия и всичко е готово!

Молим да бъдеш на мястото и датата, избрани от теб, за да предадеш опакованото устройство на куриер, ако си избрал изпращане чрез куриер.


5. Отпусни се🍹🏖️

Това е всичко! Ние ще се погрижим за твоето устройството и ще те държим в течение по време на целия процес чрез имейли, SMS съобщения и информация в твоят клинтски профил. Ще ти изпратим парите в банковата сметка, която си попълнил!