Съжаляваме да разберем, че срещаш проблем с работата на закупеното устройство!
За да изпратиш продукта в гаранция е необходимо да последваш следните стъпки:
1. Впиши се с имейл и парола в клиентски си профил
2. Избери Моите гаранции от основното меню
4. Избери бутон „Изпращане в гаранция“
5. Последвай стъпките във формуляра за гаранция и попълни полетата с адрес и дата за посещение от куриер.
В полето с Подробности те молим да опишеш подробно проблема, който срещаш с твоето устройство, а накрая прочети внимателно инструкциите за подготовка и изпрати искането с помощта на зеления бутон "Изпрати в гаранция".
Увери се, че данните за връзка с теб са правилни, за да получиш обаждане от куриера, преди той да пристигне на посочения адрес в искането.
Уверяваме те, че правим всичко възможно по силите си да разрешим ситуацията възможно най-скоро! Ремонта в нашия сервиз може да отнеме 2-10 работни дни, а след неговото приключване ще те информираме по имейл.
Ако си направил поръчка като гост, при успешно регистриране сме ти изпратили временни данни за вписване в клиентски профил с въведения имейл адрес в поръчката.
Впиши се в клиентския профил с изпратените от нас данни или възстанови паролата си с помощта на бутона Забравена парола.