Какво представлява услугата „Удължена гаранция” и как можеш да се възползваш от нея, когато купуваш смарт устройството си?

Какво представлява услугата „Удължена гаранция” и как можеш да се възползваш от нея, когато купуваш смарт устройството си?

Публикувани от Fadia Hirtan
на 14.07.2023

Вече знаеш, че доверието, което ни гласуваш, когато купуваш или продаваш на Flip, е много важно за нас. Ние винаги се стремим да прeдлагаме безупречни устройства и услуги. Ето защо предоставяме и стандартна гаранция от 24 месеца, независимо от модела на устройството, което си избрал да поръчаш от flip.bg.

Постоянно се грижим за подобряването на услугите, които ти предоставяме, и днес имаме добри новини!

Отсега нататък имаш възможност за избор да удължиш гаранцията си с още 12 месеца, което ти осигурява общо три години спокойствие, че закупеното устройство от Flip работи безупречно и като ново. Това е резултат от високото доверие към нашите сервизни специалисти, които се уверяват, че смарт устройствата са безупречни, след провеждането на 67 строги теста върху всяко едно от тях!

Ако искаш да научиш повече за „Удължена гаранция”, те каним да продължиш да четеш тази статия и ще разбереш подробностите, които те интересуват.

Какво точно представлява услугата „Удължена гаранция”?

„Удължена гаранция” е допълнителна услуга, която можеш да избереш, когато купуваш устройство от Flip. Услугата е срещу заплащане и можеш да се възползваш от нея, като я добавиш в количката си, преди да регистрираш поръчката в сайта.

Предлага се за абсолютно всички модели устройства, продавани във Flip, като услугата „Удължена гаранция” не засяга останалите услуги, които предлагаме на всички наши клиенти: право на безплатно връщане за 30 дни, доставка до всяка точна на България в рамките на 1-2 работни дни, след регистрация на поръчката, или възможност за закупуване на устройство на изплащане.

Колко струва „Удължена гаранция”?

Стойността на „Удължена гаранция” е различна за всяко отделно устройство. Сумата ще бъде показана в количката, преди да завършиш поръчката. Също така, в тази стъпка ще може да добавиш към поръчката си и аксесоари, други продукти или услуги, които предлагаме.

Защо да избереш услугата ”Удължена гаранция”?

Гаранцията обикновено ти гарантира, че продуктът, който купуваш, ще бъде поправен след установен производствен дефект. С други думи, ако продуктът, който е бил доставен, има фабричен дефект, той ще бъде ремонтиран безплатно.

И ако се чудиш какво предлага услугата Удължена гаранция”, имаме удоволствието да ти кажем, че тя:

  • ще удължи с 12 месеца всички предимства, които имаш, благодарение на стандартната гаранция, която ти предлагаме;
    • ще осигури безплатен транспорт от и обратно към теб на всеки продукт, поръчан от flip.bg по време на съответния период;
      • ще ти осигури приоритет в услугата, което означава, че ще получиш обратно ремонтираното устройство, закупен от flip.bg, в рамките на най-много 5 работни дни, след получаването му в нашия сервиз.

Така че, ако устройството, който си поръчал от нас, не работи правилно, можеш да го изпратиш обратно за проверка. Ако техниците на Flip открият, че продуктът има технически дефекти, които го правят негоден за употреба и не са били резултат от неправилна употреба, те ще преминат през следните стъпки в стриктен ред, посочен по-долу:

  • устройството, за което има „ Удължена гаранция” ще бъде ремонтирано;
  • подменят се дефектни компоненти на устройството;
  • устройството се заменя с модел, подобен или идентичен на него, със спецификации, технически и експлоатационни характеристики най-малко равни на него, в който случай действието на услугата „Удължена гаранция” се прекратява незабавно;
  • в случай,че изпратеното за сервиз устройство не може да бъде ремонтирано, ще бъде стартирана процедурата по връщане на устройството обратно към теб и заедно с това ще ти възстановим цялата сума, заплатена за закупуване му.

Кога услугата ”Удължената гаранция” не важи?

По-долу може да откриеш ситуациите, при които услугата „Удължена гаранция” НЕ важи. Случаи, които услугата „Удължена гаранция” не покрива:

  • дейности по почистване и поддръжка на смарт устройства;
  • услуги за техническа помощ;
  • неизправности на устройства, ако са причинени от неправилното им използване, например неправилно боравене, инсталиране на неоторизиран софтуер, използване, което не е в съответствие с инструкциите за употреба, или други подобни употреби, като инсталиране на неофициален софтуер, или други, които не са предварително одобрени от Google Play/AppStore, инсталиране на неофициална или бета-операционна система, root-ване на устройството;
  • ремонт на устройства, които са оставяни на слънце (на таблото на автомобила), или излагани на ниски температури, както и на устройства, които са държани в неоторизиран магнитен държач;
  • ремонт на устройства, претърпели падане или удар;
  • дефекти, причинени от контакт с течности, сгъстен въздух или друг вид вещество, независимо дали предизвикват видима корозия и окисление, или не;
  • ремонти на устройства, които са били отваряни или манипулирани от трети лица, извън персонала или центровете, одобрени от Flip;
  • неизправности, причинени от софтуерни актуализации, независимо дали са разрешени, или не;
  • нормално износване на устройства в резултат на употреба (счупване и пожълтяване на екрана, ефект на изгаряне, матиране на повърхността на бутоните, ерозия на бутоните, гумите или ръбовете на устройството, свързващите елементи и др.);
  • ремонт на устройства, зареждани със зарядни устройства и кабели за зареждане или за пренос на данни, различни от официалните от производителя или съвместими, закупени от Flip;
  • ремонт на устройства, които са били използвани за цели, различни от тези, за които са предназначени.

Също така е важно да знаеш, че гаранцията за батерии се дава само на тези батерии, които не са подходящи за продължителна употреба, например:

  • те са подути;
  • вече не позволяват включване на устройството;
  • имат късо съединение;
  • вече не могат да се зареждат, поради фабричен дефект, лоша фабрична конструкция, лоша изработка от страна на производителя или екипа на Flip, или други потенциални технически дефекти, които не възникват в резултат на нормална употреба на устройството.

Намаляването на здравето и капацитета на батерията и заедно с това на броя на циклите на зареждане е нормално за батерията, тъй като тя е консуматив, подложен на влошаване и деградация с течение на времето. Поради тази причина нормалното износване на батерията не е гаранционна причина да поискате смяна на батерията (например не можете да поискате смяна, защото здравето на батерията на устройството ви е паднало под 80%).

Sign up for the latest updates

Кой може да се възползва от услугата ”Удължена гаранция”?

Услугата „Удължена гаранция” може да бъде закупена от купувачи, физически и юридически лица само заедно с устройството, в момента на регистрация на поръчката на flip.bg, и може да бъде платена само чрез същия метод на плащане като този, използван за закупуване на устройството (напр.: онлайн плащане с банкова карта, онлайн вноски и др.).

Условия за възползване от „Удължена гаранция”!

Ако по време на периода на валидност на услугата „Удължена гаранция” срещнеш проблеми с използването на устройството, за което си закупил този тип гаранция, или проблеми, причинени от неизправност на устройството, които не са били причинени от теб, устройството ще бъде прието от Flip. Устройството ще бъде внимателно проверено, ремонтирано или заменено, ако следните условия са изпълнени кумулативно:

  • устройството е закупено от flip.bg;
  • в момента на заявката за ремонт доказваш покупката на устройството, като предоставиш фактура и заедно с това и сертификат за ” Удължена гаранция”;
  • устройството е в период на ”Удължена гаранция”, съгласно информацията, записана в съответния гаранционен сертификат;
  • не е идентифицирана ситуация, от изброените по-горе, която води до загуба на ползата от гаранцията.

Какво се случва с услугата ”Удължена гаранция”, ако върнеш устройството?

Както вече знаеш, всички устройства на Flip се предлагат с 30-дневно право на безплатно връщане. Ако искаш да върнеш устройството, което е имало ”Удължена гаранция”, закупена заедно него, ние ти гарантираме, че ще получиш обратно както стойността на устройството, така и тази за „Удължена гаранция” на устройството.

Ако все още имаш въпроси, или притеснения относно „Удължена гаранция”, можеш да се запознаеш с правилата и условията за предоставянето й, публикувани тук; или, ако ти е по-удобно, можеш да се свържеш с някого от Flip, който може да ти предостави съдействие чрез имейл на contact@flip.bg, или тук.

Дял:

twitter
facebook
linkedin

Sign up for the latest updates