Преминаване към съдържанието
Български
  • Няма предложения, защото полето за търсене е празно.

Защо офертата ми е по-ниска от първоначално оценената?

Ето няколко причини, поради които крайната оферта, получена след оценката от специалистите на Flip.bg , може да е различна от предварителната:

📱 Физическият вид — устройството може да има повече следи от употреба, отколкото е отбелязано (драскотини, удари по корпуса, пукнат екран, т.н.).
 ⚙️ Функционалност — ако някой бутон, камера или дисплеят не функционира правилно.
 🔧 Предишни ремонти — Ако устройството е било ремонтирано преди това с части в лошо качество
 🔋 „Уморена” батерия — Ако състоянието на батерията е ниско и се препоръчва замяна.
Когато Flip получи устройството ти, то преминава през детайлна и строго контролирана проверка, за да се установи дали всичко отразява първоначалната ти оценка. Ако реалността е малко по-различна, ще получиш коригирана оферта - напълно прозрачна и придружена с доказателства в твоя клиентски профил, без скрити изненади.

Ако не си съгласен с окончателната оферта, няма проблем: Flip ще върне устройството ти безплатно в рамките на 2–4 работни дни на избран от теб адрес.
Можеш да следиш пратката в реално време с AWB номера, достъпен в профила ти. 🚚💨